Revlon Nearly Naked Pressed Powder - za suvu ili masnu kožu?

Na mom blogu ste mogli da čitate mnogo recenzija dekorative, ali mislim da je ovo prvi put da pišem o puderu u kamenu. Dolazi od brenda Revlon i nosi naziv Nearly Naked. U postu će biti predstavljen proizvod, kao i utisci mene sa suvom kožom, kao i drugarice koja ima nešto masniju kožu.


Nijansa koju ja imam je 020 Light, a kako vidim u Lilly online prodavnici, postoje 4 nijanse. 010 Fair, 020 Light, 030 Medium i 040 Medium Deep. Sadrži 8 grama. Pakovanje je od bele plastike, unutar njega se nalazi ogledalce kao i sunđer za apliciranje pudera. Cena na sajtu je 996 RSD, dok je redovna 1.049 RSD.


Ko me redovno prati zna da imam izrazito suvu kožu. I upravo je to razlog zbog kog niste viđali recenzije kompaktnih pudera na mom blogu. Prosto nisu proizvodi koje ja koristim. Kako je ovaj brend od skoro dostupan u Lilly drogerijama, ukazala mi se prilika da ga isprobam pa sam odlučila da vam prenesem utiske. Takođe, kako nije adekvatan za mene, prosledila sam ga drugarici te vam prenosim i njene utiske.


Kako se ponaša na suvoj koži?

Prvi utisci su mi bili da se dosta lepo ponaša i da je sasvim okej. Da pokriva sasvim fino. Nanosila sam ga sunđerom koji je došao u pakovanju. Kada sam ga aplicirala na celo lice onda je situacija već bila drugačija. Dosta sam ga osetila na licu i smetalo mi je. Isticao mi je mnogo suve delove, a pogotovo je najlošije izgledao oko usana. Dakle, kao neko ko ima suvu kožu definitivno potvrđujem da ovo nisu proizvodi koje treba da koristimo.

Kako se ponaša na masnoj koži?

Kada sam shvatila da mi uopšte ne odgovara, prosledila sam ga drugarici koja ima masnu kožu i njeni utisci su potpuno drugačiji. Dakle, boja joj je odlična, a inače ima nešto tamniji ten od mene. Primetila je da ukoliko ga nanosi preko tečnog pudera da u toku dana mnogo sporije prosija, odnosno mnogo manje u odnosu na stanje kada ne nanosi ovaj puder, već samo tečni. Krajnji utisak je da je zadovoljna, i nastavila je da ga koristi.






Fotografije mog lica sam priložila jer se tu može videti ono o čemu sam pisala, dok je kod drugarice stanje drugačije, i ovakvih ''fleka'' nema. Ukoliko imate masnu kožu, verujem da vam ovaj proizvod može odgovarati i da ćete biti zadovoljni.


Zapratite Facebook stranicu Serbian Bloggers Day za sve recenzije i novitete, a u planu su i nagradne igre.


*PR proizvod



Da li ste isprobali neke Revlon pudere?

Share:

6 comments

  1. Odlicna recenzija, bas bih vovlela da probam ovaj puder :)

    makeupmania-byjovana.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će tebi bolje odgovarati nego meni. :)

      Delete
  2. Bas lepo napisan tekst, a slike su prelepe :) :* Svaka cast :*

    ReplyDelete
  3. Verujem da bi za moju kombinovanu kozu bio fantastican. :)

    ReplyDelete