Bilka upgrape Micellar Water - sa uljem semenki grožđa

Nedavno sam vam pisala o jednoj micelarnoj vodi, a nakon nje je na red došla sledeća za testiranje. U pitanju je Bilka upgrape, brenda koji nam dolazi iz Bugarske, a uvoznik za Srbiju je Bioko. Ovo je prvi put da se susrećem sa ovim brendom, tako da nisam imala neka očekivanja. U nastavku čitajte moje utiske.


Prvo podaci o pakovanju. Kao što se na fotografijama vidi, pakovanje je plastično i providno pa vidite koliko vam je proizvoda ostalo. Ima 200 ml i rok trajanja je 12 meseci od otvaranja. Ono što ga razlikuje od drugih pakovanja jeste čep odnosno dozer za proizvod. Na poslednjoj fotografiji se to dobro vidi, a ja ću dodati samo da je odličan, za razliku od drugih koji često prosipaju proizvod.



Proizvođač navodi da ova micelarna voda čisti nečistoće i uklanja šminku bez iritiranja, hidrira i osvežava, ne sadrži mirise i alkohol. Takođe, ova micelarna voda se ne ispira (naglašeno sa uzvičnikom na kraju rečenice).
Šta ja kažem za to?
Prvo, ono najbitnije, ova micelarna voda zaista lepo očisti kožu i ukloni svu šminku sa lica bez problema (sa očiju uklanjam šminku nekim drugim, dvofaznim sredstvima). Ono što mi se ne dopada jeste miris ove micelarne vode, navikla sam da ga one inače nemaju. Iako ne znam da opišem kakav je, dosta je jači i meni ne omiljeni. Što se ispiranja tiče, ja sve proizvode sa lica koje koristim u svrhu nege (skidanje šminke) ispiram pa na kraju stavljam kremu na lice.



Ukoliko vam se ovaj proizvod čini zanimljivim, možete ga pronaći OVDE.
Cena: 746 RSD.


Zapratite Facebook stranicu Serbian Bloggers Day za sve recenzije i novitete, a u planu su i nagradne igre.

*PR proizvod

Share:

2 comments

  1. Super post ♡♡♡♡
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/08/pileci-paprikas-na-moj-nacin/

    ReplyDelete